Excel·lent resultats a les proves Fonix d'anglès. La Berta Moliner classificada per a la fase final.

12 d’abr. 2015, 13:38 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 12 d’abr. 2015, 13:43 ]
El passat mes de febrer i per tercer any consecutiu, l’escola va participar en el concurs d’anglès interescolar Fònix, organitzat per el Departament d’Ensenyament, International House i Fundesplai.

L’escola ofereix els alumnes l’ oportunitat de fer voluntàriament una primera prova local i amb els reultats d’aquesta, envia un alumne de cada curs a fer la prova territorial. Així, set alumnes de l’escola – des de 5è de primària fins a 1r de Batxillerat- (Berta Moliner, Alba Aragonés, Ariadna Caldentey, Guillem Álava, Pau Vinyals, Alexandra Molist i Laura Giménez) es van trobar amb un grup d’ uns 150 alumnes per curs de diferents escoles de la provincià de Barcelona i van realitzar una prova de llengua estrangera que enguany girava entorn el tema dels animals.

Els resultats dels nostres alumnes han estat més que excel.lents; tant és així que l’alumna de 5è de primària, la Berta, ha tret una de les quatre millors puntuacions d’ entre 140 alumnes i es presentarà a la fase final el proper cap de semana, on els 13 finalistes de tota Catalunya d’entre 214 alumnes faran una prova oral i escrita.

Enhorabona a tots ells i molta sort !!!