Excel·lents resultats de l'Escola Pia de Caldes a les proves PISA

22 de des. 2013, 1:59 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 22 de des. 2013, 2:00 ]

Fa uns dies es publicaven als mitjans de comunicació els resultats de les proves PISA realitzades el mes de maig de l’any 2012. Les proves PISA són unes proves que passa l’OCDE a 66 països del món a l’alumnat que té 15 anys. El propòsit del programa és provar i comparar el rendiment escolar arreu del món per tal de millorar els mètodes i sistemes educatius.

Les proves que es van realitzar van ser de matemàtiques, comprensió lectora i ciències. A Catalunya es van escollir de manera aleatòria 51 centres escolars de secundària: 29 públics i 22 privats o concertats.

L’Escola Pia de Caldes va ser un dels centres triats d’entre els 22 privats o concertats. D’aquests alumnes de 15 anys de 4t d’ESO de l’Escola Pia de Caldes, van ser escollits a l’atzar 35 dels 90 que formaven el grup. Dimecres 11 de desembre el Departament d’Ensenyament ens va convocar a una conferència informativa sobre les proves PISA i ens van lliurar els nostres resultats.  La valoració és molt positiva perquè ens dóna una excel·lent puntuació que supera la mitjana europea i ens apropa als millors resultats asiàtics. Per la nostra comunitat és una informació que ens encoratja a seguir endavant i treballant en aquesta línia fent una anàlisi de tot allò que podem millorar.

Us presentem els resultats de forma gràfica: