Excel·lent cordialitat i simpatia d'en Vicenç Villatoro al Sopar Literari anual

18 de març 2013, 3:01 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 18 de març 2013, 3:03 ]

El passat divendres el Club de Lectors i Escriptors de l'escola va organitzar el tradicional Sopar Literari. Aquest any el convidat era el prestigiós periodista Vicenç Villatoro, actual president de l'Institut Llull. Prop de 90 persones vam compartir una magnífica presentació per part de l'alumnat que seguidament el va entrevistar al voltant del seu llibre "Tenim un nom".
En Vicenç Villatoro va estar proper, pedagògic i molt implicat a l'acte. Després de compartir el sopar i les darreres preguntes de pares i mares, va acomiadar-se dient que mai li havia passat una cosa com aquesta.I nosaltres molt feliços de compartir amb ell un vespre cultural i literari. Hi ha que va comentar en sortir que potser era un dels millors sopars literaris que havíem organitzat. Felicitats a tots els responsables: alumnat i professorat.