En Martí Sala, alumne de 2n de batxillerat guardonat per la Generalitat amb el Premi Extraordinari de Batxillerat

23 de jul. 2014, 10:58 publicada per gregori martinez

I les bones notícies segueixen doncs en Martí Sala, ha rebut la notificació del Departament d'Ensenyament que ha estat guardonat amb el Premi Extraordinari de Batxillerat fruit d'una prova on es presenten els alumnes que han acabat el batxillerat amb una nota superior a 8,75. El mes d'octubre en un acte al Palau de la Generalitat rebrà aquest premi que consisteix en:

• el reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic,
  • l'exempció de les taxes universitàries per al primer curs,
  • un curs gratuït a una Escola Oficial d’Idiomes,
  • l’estada en un centre de recerca o una institució relacionada amb el seu camp d’interès i
  • la possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

A la darrera edició va ser el President de la Generalitat qui va lliurar aquests premis.

En Martí ha estat aquest curs Matrícula d'Honor a l'escola, ha guanyat el premi Nit de les Idees de projectes Joves amb el seu treball de recerca, també ha guanyat un premi a la Universitat de Girona pel seu treball de recerca, ha estat entre l'alumnat que va rebre distincions per superar les PAU amb un 9 i ara rep el Premi Extraordinari de Batxillerat. UN ANY GENIAL.

Novament felicitats i compartim l'alegria amb l'alumne i la família.