En Martí Sala alumne de 2n de batxillerat el passat curs rep el premi extraordinari de batxillerat de la Generalitat

23 d’oct. 2014, 11:05 publicada per gregori martinez
Dimecres 22 d'octubre, en Martí Sala que va cursar 2n de batxillerat el passat curs va rebre el Premi Extraordinari que lliura la Generaitat als millors alumnes de batxillerat. En un acte al Palau de Pedralbes, la consellera Irene Rigau va lliurar aquest guardons que premien l'excel·lència. L'alumne que ja va ser premiat per la seva nota daccés a la universitat va rebre a més la gratuïtat del 1r de carrera a una universitat pública, un any gratuït d'estudis a la'Escola Oficial d'Idiomes, i una estada en un centre de recerca de Catalunya.

Enhorabona !!

Notícia publicada a la web de la Consellereia d'Educació de la Generalitat:

La consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, atorga els Premis Extraordinaris de Batxillerat a 26 alumnes

•    Els guardons són un reconeixement a l’excel•lència i als mèrits en el batxillerat

La Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau, ha lliurat al Palau de Pedralbes els guardons als 26 joves premiats en l’edició d’aquest any. Aquest premi és un reconeixement a l’excel·lència dels estudiants que van superar segon de batxillerat el curs passat amb les millors qualificacions de Catalunya i que es van presentar a les proves del passat 30 de juny.
Els alumnes que han estat premiats per obtenir una mitjana igual o superior a 8,75 durant els dos cursos de batxillerat i haver superat dues proves específiques, estan exempts de les taxes universitàries per al primer curs i podran disposar d’una estada en un centre de recerca o institució que sigui d’interès per l’alumne.  També tenen una plaça gratuïta a l’Escola Oficial d’idiomes pel curs 2014-2015 i han pogut optar  alPremio Nacional de Bachillerato.

Les proves que es van realitzar el mes de juny, consistien en realitzar dues proves, la primera de la qual consistia en un comentari de text històric i un comentari de text literari, un en català i l’altre en castellà. I la segona prova, era un exercici sobre la llengua estrangera que l’alumne havia cursat i una altra prova sobre una assignatura triada prèviament per l’alumne.