En Jordi Vilà, antic alumne i antic professor de l'Escola Pia de Caldes es fa escolapi

31 d’oct. 2014, 11:34 publicada per gregori martinez
El passat diumenge 19 d'octubre, a la sala d'actes de l'Escola Pia de Caldes, en Jordi Vilà, antic alumne i antic professor de l'Escola Pia de Caldes i actualment Director Gerent de l'Escola Pia Luz Casanova de Barcelona, va fer la seva professió solemne, és adir es va comprometre de per vida amb els escolapis.
A l'acte hi van assistir prop de 400 persones entre escolapis, família, amics i antics companys de Caldes. amics i professorat d'Escola Pia Luz Casanova i d'altres Escoles Pies.
Primer de tot es va fer la professió solemne i després es va celebrar l'eucaristia. En finalitzar es va fer un berenar al pati de l'escola.