English Day a l'escola

21 de nov. 2014, 4:19 publicada per administrador escola

Divendres 14 de novembre vam celebrar l’English Day a l’escola una diada organitzada conjuntament per l’escola i l’AMPA. El dia es va llevar ben English, gris i amb una mica de pluja que no ens va deixar al llarg de tot el dia.  Només arribar a l’escola un grup d’animació, professors i alumnat de 6è, disfressats amb indumentàries anglosaxones, ens saludaven i desitjaven bon dia a les famílies.

Al llarg de tot el dia a les aules es van organitzar activitats amb anglès. Es van resoldre diferents enigmes per ajudar a diferents personatges escocesos i irlandesos, van cantar cançons, explicar contes. També hi va haver dues obres de teatre en anglès a càrrec de la companyia Blue Mango Theatre.

Al llarg del dia un total de 33 pares i mares nadius de parla anglesa o de gran domini d’aquesta llengua van intervenir a les aules amb xerrades, tallers i organitzant jocs.

A les 5 de la tarda la festa va continuar amb tallers organitzats per pares i mares per a tot l’alumnat: un mercat, una taula on es podien fer uns punts de llibre i maquillatge. També hi havia te i pastes.

Unes de les activitats especials de la diada van ser el concerts que van protagonitzar el grup “Glass Onion” que interpreta cançons dels Beatles. El primer concert va ser per a l’alumnat d’ESO que prèviament havia conegut més a fons el famós grup anglès i havia llegit les lletres de les cançons que es van interpretar. El segon concert va ser per als pares i les mares i per a tot l’alumnat de l’escola. La jornada finalitzava sobre les 7 del vespre amb una gran valoració i amb el desig de repetir aquest “English Day”. Una gran tasca compartida d’escola i famílies per la millora del coneixement i domini d’aquesta llengua.

On Friday 14th November the school as well as the AMPA organized the English day. The day turned out to be a typical English day since it was wet and drizzly. Once the families arrived at school , both English teachers and students greeted them dressed up with very traditional Scottish and Irish costumes.

All day long, activities in English were organized inside the classrooms. Different puzzles were put forward so that students could help the Scottish and Irish characters. They sang songs, they told stories  and there were also two plays in English by the Blue Mango theatre.

Thirty-three parents both native and fluent in English participated in the classrooms through talks, workshops and games.

One of the special activities of the day was the concerts by the Glass Onion band who interpreted some Beatles’ songs. The first concert was for the ESO students that previously had worked on the lyrics and music of the Liverpool band. There was a second concert, in this case for the parents and the rest of the students. The day ended up approximately at 7 o’clock in the evening with joy and the best wishes to repeat it next year.  A great task shared by the school and the families in order to improve this language

English Day a Infanil

English Day a Cicle Inicial