English day

19 de nov. 2015, 5:43 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 19 de nov. 2015, 13:05 ]

Divendres 13 a l’escola vam celebrar l’English Day: “Welcome to Wonderland”. Va ser un dia on tota la primària es va endinsar en el món màgic d’Alícia al país de les meravelles. Entre d’altres, destaquem algunes activitats que es van realitzar al llarg d’aquest dia. L’alumnat d’Infantil va fer un taller de galetes i l’alumnat de 1r, 2n, i 3r va conèixer a l’Alícia i van crear un mapa perquè es pogués orientar per Wonderland. L’alumnat de 4t i 6è van dissenyar un Lapbook sobre una escena del conte i així, entre les tres classes, es va completar el conte sencer. A la tarda, van veure una obra de teatre “Alice in Wonderland” representada per la companyia Blue Mango Theatre. I finalment l’alumnat de 5è va idear jocs pels més petits amb vocabulari que ja coneixien prèviament i a la tarda van sortir al pati per dur a terme aquests jocs amb l’alumnat de 1r, 2n i 3r. Un dia ple d’emocions, diversió, jocs, enigmes, creativitat i on l’anglès va ser el principal protagonista  .

On Friday 13th November we celebrated the English Day “Welcome to Wonderland” at school. It was a fantastic day where the whole of Primary immersed themselves in the magic world of Alice in Wonderland. Amongst other things, we outline some of the activities that were done during the day. Infants did a biscuit workshop, 1st, 2nd and 3rd met Alice and they created a map to help her find her way around Wonderland. What’s more, 4th and 6th grade designed a lapbook about different scenes of the story, and between them all they created the complete story. In the afternoon, they saw a play about “Alice in Wonderland” represented by the Blue Mango Company. Finally, the 5th grade students invented games for the 1st, 2nd and 3rd students with vocabulary that they already knew. A day full of emotions, fun, games, riddles, creativity, where English was the star.

Enllaç a l'àlbum de fotos

A Secundària, van començar el dia amb un "Bon dia" relacionat amb la cultura britànica i alguns dels personatges més representatius d'aquesta. Posteriorment, es van fer diferents xerrades de persones vinculades a l'escola que van venir a compartir la seva experiència amb la cultura britànica. A continuació vam veure el documental "On the way to school” i varen fer-ne unes activitats de reflexió en relació a la pel·lícula documental. Finalment, per acabar el dia, van col·locar-se per grup classe i van jugar a diversos jocs com l’Scrabble, Pictionary, Taboo, Mimic Games… Va ser un dia ple d’emocions en anglès!

At Secondary, students began the English Day with a “Good morning” associated to the British culture and some of the most representative characters of it. Later, different people related to school gave several speeches sharing with students their experiences with British culture. Then, we watched the documentary “On the Way to school” and we did some activities to reflect on the content of the film. Finally, to finish the day, students played different games, such as Scrabble, Pictionary, Taboo, Mimic films and so on with their classmates. It was a day full of feelings in English!

English day Secundària