Engeguem els Treballs de Recerca amb l'alumnat de 1r de Batxillerat

12 de març 2017, 13:00 publicada per Mª DOLORS MASCLANS PLAN
El passat 20 de febrer es va engegar una nova edició dels Treballs de  Recerca. Aquest mateix dia es va fer una reunió informativa amb els alumnes i amb les famílies explicant en què consisteix el treball de recerca i quin és el procés a seguir. Alguns d’aquests alumnes van optar per inscriure’s al Programa Argó, promogut per l’ICE de la UAB.

De totes les inscripcions realitzades n’han acceptat 5. Aquestes alumnes treballaran conjuntament amb un tutor de treball de recerca de l’escola i un professor de la UAB especialitzat en el tema que han triat. Els temes d’aquest any són ben diversos, i engloben temàtiques científiques i socials : "La necessitat de ser feliç", "els codis ètics a l'empresa", "les malalties neurodegeneratives. Present i futur", "les marees negres i la contaminació de les costes", "trajectòria i projecte de futur de famílies immigrades". Molta sort en el procés i a treballar de valent!