Emprenedoria com a actitud personal

11 d’abr. 2016, 3:33 publicada per administrador escola
Durant aquesta setmana l'alumnat de 3r i 4t d'ESO i 1r de Batxillerat han realitzat uns taller sobre Emprenedoria organitzats pel TOC i promoguts per la Diputació de Barcelona. La idea central que la monitora ha volgut transmetre és que l'Emprenedoria no només és muntar una empresa, sinó que és una actitud personal, la que ens permet plantejar-nos uns objectius vitals, escolars o laborals i portar-los a la pràctica amb èxit i que fins i tot del fracàs se n'aprèn. Per aquest motiu, el taller estava enfocat a buscar els punts forts de cada alumne, aquelles habilitats que els poden ajudar a aconseguir les seves fites. A més d'aquestes habilitats, va remarcar la tallerista, cal esforç, control emocional, treballar en equip i sentit de l'humor.