L'alumnat de primària engega el curs amb una Escape Room.

19 de set. 2017, 5:40 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 19 de set. 2017, 12:20 ]
Durant els primers dies de curs, l'alumnat de primària ha participat en una activitat inicial de motivació anomenada Escape Room. Per grups han hagut de posar a provar el seu enginy tot resolent enigmes i misteris per tal de superar el repte.
Els alumnes de primera etapa van entrar a l'habitació d'un pirata, i tot fent diverses proves, van esbrinar el codi per aconseguir sortir i obtenir un obsequi del pirata.
D'altra banda, l'alumnat de segona etapa va entrar a l'habitació d'un explorador i van resoldre misteris per aconseguir obrir la maleta. Allà dins van trobar uns passaports, que els acompanyaran al llarg de tot el crus per fer un viatge arreu del món.