Els alumnes d'Economia de l'empresa a CALDES EMPRÈN

21 de des. 2015, 1:44 publicada per administrador escola

El passat dilluns dia 14 de desembre, l'alumnat d'Economia de l'empresa de 1r de Batxillerat de l'escola va visitar Caldes Emprèn, el centre d'iniciatives empresarials situat al polígon industrial La Borda del nostre poble.

Els alumnes van poder conèixer aquest equipament públic, que compta amb espais físics i serveis de suport a les necessitats dels empresaris que hi ha instal·lats, té com a objectiu l'impuls de projectes empresarials de nova creació i la consolidació d'empreses constituïdes recentment. Les activitats opten a la cessió de l'ús temporal de mòduls d'oficines o tallers.

Després de visitar les instal·lacions, Teresa Guix (experta en emprenedoria i empresària de COemprèn) va fer una xerrada sobre l'emprenedoria i la seva importància en el nostre entorn laboral. Va destacar aspectes com el concepte de motivació laboral, el no posar-se límits en el desenvolupament de la imaginació i la creativitat a l'hora d'innovar i la necessitat de buscar més d'una solució davant de qualsevol problema.