Els alumnes de 2n. hem anat a Thermàlia.

5 de juny 2013, 4:43 publicada per administrador escola

Aquesta setmana els alumnes de 2n.hem anat a Thermàlia, aprofitant el projecte que estem fent de l'aigua termal.

Una monitora ens ha explicat tot allò que volíem saber d'aquesta aigua tan característica del nostre poble. Hem fet un recorregut per la Plaça del Lleó, hem vist la font, i per dins el museu, on hem pogut aprendre perquè en el nostre municipi tenim aigua termal, per a què es feia servir antigament i per a què es fa servir ara, on va a parar ...

Després hem fet un taller. Hem anat al Safareig de la Portalera a rentar roba, utilitzant alguns dels estris que es feien servir antigament.

Ha estat un matí agradable, divertit i sobretot profitós, ja que els alumnes han pogut anar recordant tot el que hem anat treballant aquests dies a l'aula.