Els alumnes de 2n de Batxillerat a l'ESCAC

26 de gen. 2015, 6:40 publicada per administrador escola
El passat 22 de gener l'alumnat de 2n de Batxillerat va poder gaudir d'una sortida molt especial. Van anar a visitar l'Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC) on van poder fer dos tallers relacionats amb aquest món. Els tallers que s'oferien eren molt diversos: escenografia, guió, vestuari, direcció, muntatge i so.

L'ESCAC, és un centre docent de caràcter privat que forma professionals de les diferents branques cinematogràfiques, de televisió, i audiovisuals en general. Està adscrita a la Universitat de Barcelona. El seu pla d'estudis està encarat a preparar l'alumnat de manera molt pràctica i útil per exercir el seu futur professional, incloent també els coneixements necessaris per la comercialització de les seves obres.

Aquesta sortida tenia un doble objectiu: per una banda endinsar-se en aquest món tan actual i interessant i, per una altra banda, és una activitat més d'orientació professional que es porta a terme dins el PAT de 2n de Batxillerat.

El nostre alumnat va valorar molt positivament l'experiència així com la informació rebuda.