El llegat de Sísif: La cultura de l'esforç

23 de gen. 2018, 21:33 publicada per administrador escola

L’alumnat de primer de batxillerat ha estat reflexionant a la tutoria sobre el valor de l’esforç i del compromís. Amb aquesta finalitat, han visionat el documental titulat “El llegat de Sísif” (1) emès a TV3 en el qual sociòlegs, economistes, psicòlegs, historiadors i d’altres experts en educació, com ara el catedràtic Francesc Torralba o l’escriptor Quim Monzó, comenten l’evolució de la cultura de l’esforç i la seva importància en la societat actual. Els nostres alumnes han analitzat i debatut les idees més importants del documental. Finalment, han plasmat per escrit un compromís que requereixi un esforç personal i que hauran de duu a terme al llarg del segon i tercer trimestre. Convidem a les famílies a veure el documental i a comentar amb els seus fills el contingut.

(1) El llegat de Sísif. La cultura de l’esforç (8.9.2012) Sense Ficció. TV3 A la carta. http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/el-llegat-de-sisif-la-cultura-de-lesforc/video/4072970/