El Banc de Sang a Caldes el proper dijous 9 d’abril amb la col·laboració de l’alumnat de 3r d’ESO de l’Escola Pia de Caldes. T’esperem.

5 d’abr. 2015, 10:35 publicada per gregori martinez

L’alumnat de 3r d'ESO de l’Escola Pia de Caldes, per segon any consecutiu, estan col·laborant activament amb la campanya de donació de sang a Caldes. Des de les assignatures de Ciències Naturals i Visual i Plàstica, han estat treballant durant setmanes per conèixer de la importància de la donació, així com per la creació d'una campanya per conscienciar a la població.

Aquest dijous dia 8 d'abril, aquests alumnes estaran a l'antiga casa dels Mestres ( C/Gregori Montserrat, 4), de 16h a 21h donant suport al Banc de Sang i Teixits.

Us recordem el resultat de la vostra col·laboració el passat curs 13-14:

Dimarts 1 d'abril: 88 donacions + 10 oferiments (persones que no van poder donar). D'aquestes 88 donacions, 19 van ser nous donants!

Dissabte 5 d'aril: 45 donacions + 1 oferiment.