Diada del avis i àvies

28 de febr. 2018, 11:46 publicada per administrador escola

Dimecres 21 de febrer vam celebrar la primera diada dels avis i les àvies a l’escola.

A les 9 del matí van rebre en el saló d’actes als familiars i el Gregori i l'Ascensi els van donar la benvinguda on van veure un vídeo on els nens i nenes de l’escola explicaven què els agradava dels seus avis i àvies i perquè els fan sentir tan alegres. Després van poder anar a esmorzar al menjador de l'escola per agafar forces.

A continuació, l’alumnat de 6è els van acompanyar a les aules on van poder fer diverses activitats gaudint amb els seus nets i netes, com: explicar contes, parlar com ha canviat l’escola o jugar a jocs tradicionals...

Per acabar, van anar al saló d’actes on l’alumnat, com agraïment, els van cantar una cançó.

Va ser un dia molt especial i ple d’emocions.

Als blogs de l'escola trobareu moltes imatges de totes les activitats.