Convivències de 2n. a “La Farga del Montseny “

21 de maig 2013, 2:00 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 24 de maig 2013, 7:22 ]

Els dies 13 i 14 de maig els alumnes de 2n han anat de convivències a la Farga del Montseny.  Han gaudit d´un espai natural molt bonic i han pogut realitzar dos tallers.  Un de granja, on han vist diversos animals, els han pogut alimentar, netejar els seus espais i conèixer les seves característiques.  I un de natura, on han fet un recorregut pel bosc observant caus, petjades, recolllint  pinyes, escorça, fulles.

També han jugat en un gran espai verd on hi havia gronxadors, porteries, han fet cabanes... i a la nit han fet un joc molt divertit buscant pistes.

Aquests dies  s´ho han passat molt bé i els tres grups ha pogut compartir diferents experiències tots junts.