Convivències al Pou del Glaç Setembre 2012

28 de set. 2012, 9:28 publicada per administrador escola

Els dies 26, 27 i 28 de setembre l'alumnat de 6è de primària ha estat a la casa de colònies del Pou del Glaç a la Bisbal de l'Empordà. Allà han fet activitats d'aventura molt variades entre elles circuit de quads, rocòdrom, ponts penjants i tirolina. També han gaudit d'activitats més artístiques com el taller de torn, el de modelatge i a més han fet una rajola molt típica a la zona de l'Empordà. Aquestes convivències han afavorit la bona relació entre els companys i han aconseguit millorar l'autonomia i la responsabilitat dels nens i nenes d'aquesta edat. El clima els ha acompanyat positivament ja que no ha plogut cap dia i ha fet una bona temperatura. Els alumnes han valorat positivament les convivències i ho han passar molt bé.