Concurs de lectura en veu alta

7 de març 2018, 5:36 publicada per administrador escola
Un any més, l'escola ha participat al Certamen de Lectura en VEU ALTA organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Després de la prèvia selecció a l'escola on han participat més de 200 alumnes de forma voluntària, ens van representar a quarts de final el Marc Puig de 4t i la Laia Farràs de 6è de l'etapa de Primària i la Marina Vilardell de 1r i l'Eloi Rodriguez, la Paola Espadalé i l'Odalric de 2n Cicle de l'ESO.
Aquesta fase va tenir lloc el dimarts, dia 6 d'aquest mes de març. Amb nervis però amb moltes ganes, tots van llegir molt bé davant una gran quantitat de públic al teatre del Patronat de la Garriga.
L'alumna de cicle superior Laia Farràs ha estat triada per representar l'escola en la Semifinal de Catalunya a Barcelona. L'enhorabona.!!!