Concerts de nadal d'Infantil i Primària

23 de des. 2014, 6:58 publicada per administrador escola
Divendres 19 al pati de l'escola es van realitzar els concerts de nadal d'Infantil, 1r, 2n i 3r de primària. Els alumnes d'Infantil  ens van cantar i representar la cantata El FOLLET VALENT. Al llarg del mes de novembre es van preparar les disfresses, els decorats i després de molt assajar els pares, avis, tiets i familiars van poder gaudir del resultat de tot l'esforç. Els alumnes de primària van cantar diferents nadales. En breu podreu veure els vídeos penjats al blog.

Ahir dilluns 22 al llarg de tota la tarda es van celebrar els concerts de nadal dels alumnes de 4t, 5è i 6è. Aquests concerts són el resultat de molt d'esforç i treball per parts dels alumnes, professorat, i personal de manteniment, ja que no només van cantar i tocar la flauta, sinó van llegir, recitar i escenificar diferents contes de nadal.