Comença l'Enigmates...

22 de gen. 2014, 3:58 publicada per administrador escola
No, no és el nou programa de TV3 amb l'Òscar Dalmau... Enigmates és una lliga de jocs de lògica i matemàtiques engegada aquest dilluns.
El departament de matemàtiques de secundàra plantejarà cada setmana un enigma i, els alumnes, tindran la possibilitat de respondre'l.
Participen i competeixen individualment contra companys del mateix curs. Cada alumne anirà sumant punts en funció de la dificultat de l'enigma i de si ha respòs correctament. Al final, es recomptarà la puntuació total. Es filtraran els alumnes segons el curs i, aquell alumne de cada curs que hagi guanyat, rebrà un premi (crec que els apartaments a Torremolinos s'han esgotat...)

Una molt bona manera de veure les matemàtiques d'una forma més lúdica.

Molta sort als participants i felicitar al professorat de matemàtiques de secundària per la feina realitzada.