Cloenda de l'activitat: Mou el cul

25 d’abr. 2014, 3:45 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 25 d’abr. 2014, 8:51 ]

Aquest matí hem celebrat la cloenda de l’activitat “Mou el cul” organitzada a través de la idea que va sorgir al Consell d’Infants el curs 2012-2013. Amb ells han treballat el fet d’anar a peu a les escoles i com podien fer el camí més segur. A partir d’aquí i després de la cercavila que va marcar l’inici de l’activitat, el joc consistia en que els alumnes venien a l’escola cada dia a peu seguint uns peus pintats al terra i segellaven una targeta.  Hem comptat amb la presència del regidor d’Espais públics i sostenibilitat el Sr. Jaume Mauri que ha dit unes paraules a tots els alumnes, animant-los a seguir venint a peu a l’escola i ensenyant-nos la gorra que s’ha donat a cada alumne participant. Els alumne que formen part del consell d’infants han estat els encarregats de repartir les gorres tot donant les gràcies per haver participat.