Certamen Juvenil de Lectura en Veu Alta

12 de febr. 2016, 0:32 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 12 de febr. 2016, 0:33 ]

Un any més, el Departament de Català de l’escola està preparant els alumnes per participar en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Més enllà del propi concurs, aquesta activitat permet treballar a classe aspectes com l’entonació, el ritme, les pauses i la fonètica, afavorir la comprensió lectora, treballar alguns aspectes gramaticals o fins i tot, ampliar el lèxic i el vocabulari. Per seleccionar els representant de l’Escola en aquest certamen,  s’organitzen uns tribunals i els alumnes, prèviament seleccionats a la matèria de Català, llegeixen alguns fragments triats aleatòriament en què han de demostrar la seva competència lectora.