Cercavila de Festa Major de l'alumnat d'Infantil

16 d’oct. 2015, 21:47 publicada per administrador escola
Divendres 16 d'octubre a la tarda els alumnes d'infantil van concloure tot el treball que han anat fent aquestes setmanes sobre la Festa Major. Cada curs s'ha vestit com una colla de Caldes o algun personatge típic de la Festa Major. P3 A eren grallers, P3B bastoners, P3C la Godra, P4A tabalers, P4B diables, P4C en Farellàs i la Guisla, P5A capgrossos, P5B lleons i P5C personatges de la llegenda del Gegant del Pi.

Tots junts hem sortit al pati de l'escola i amb la col·laboració d'alumnes més grans que ens tocaven la gralla, hem anat en cercavila fins al pati de Secundària. Allí hem ballat i ens hem posat sota la Fil d'Or, la nostra geganta.

En breu podreu veure als blogs el procés que ha fet cada curs per construir aquests personatges.

Aquí teniu un recull d'imatges de la cercavila.