Celebrem Sant Josep de Calassanç a Infantil i Primària

1 de des. 2014, 12:10 publicada per administrador escola

Dijous, 27 de novembre, vam celebrar Sant Josep de Calassanç. Malgrat que el temps en un primer moment no va acompanyar gaire, vam poder realitzar totes les activitats.

Els alumnes d’Infantil i Primària vam esmorzar tots junts a la plaça de la Salut. Una coca amb xocolata per llepar-se’n els dits. En acabat es va posar a ploure i els jocs que teníem previstos per fer a fora, els vam realitzar en diferents espais de l’escola. Els alumnes de 6è van preparar jocs pels nens i nenes d’Infantil, i els alumnes de Batxillerat vam preparar jocs pels alumnes de cicle inicial, mitjà i 5è.

Alguns al llarg del matí i els altres el divendres vam fer una pregària amb el pare Manel al voltant de Sant Josep Calassanç.

Després vam dinar. Els alumnes d’Infantil ho vam fer al porxo de l’escola. Els de cicle inicial al menjador i els alumnes de cicle mitjà i superior van anar al parc del Bugarai i  a la plaça de la Salut.

A dos quarts de tres, ja estàvem tots els nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial al pati a punt per ballar amb les cançons d’en Noé Rivas. Més tard van ser els alumnes de cicle mitjà i superior els que van poder ballar.

Aviat penjarem els àlbums amb més imatges. Estigueu atents!!