Celebrem Sant Josep de Calassanç

3 de des. 2015, 2:45 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 3 de des. 2015, 21:39 ]
Divendres 27 de novembre vam celebrar la festa del nostre patró, Sant Josep de Calassanç.

A dos quarts de deu, tots els alumnes d'Infantil i de Primària sortien de l'escola per anar al Parc de Can Rius. Allí van fer una petita pregària, relacionada amb el lema del curs: La força del Grup. Després d'esmorzar un tall de coca amb xocolata, van començar els jocs. Els alumnes més grans havien preparat unes proves pels més petits. Els de 6è pels d'Infantil i cicle inicial, i els de Batxillerat pe cicle mitjà i superior. Després de dinar vam comptar amb l'animador Roger Canals que ens va fer bellugar l'esquelet.
A Secundària, a més de la gimcana organitzada pels de Batxillerat, l'alumnat de l'ESO va portar a terme diferents activitats d'aprenentatge-servei com per exemple, neteja dels boscos de Caldes, l'organització de diferents dinàmiques a algunes llars d'Infants de Caldes, així com l'intercanvi d'experiències a la Residència Santa Susanna i la participació en entitats solidàries.

St Josep Calassanç Infantil

St Josep Calassanç C. Inicial