Celebrem la castanyada a l'escola

4 de nov. 2013, 0:29 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 10 de nov. 2013, 11:33 ]

Dijous 31 vam celebrar la castanyada a l’escola. Ja fa dies que l’escola està decorada amb banderoles. Alguns cursos les han decorat i  altres han escrit poemes o rodolins de la tardor. També hem fet gotes d’aigua amb diferents tècniques que han omplert els passadissos, juntament amb paraigües. I sense oblidar-nos de la castanyera que ja fa dues setmanes que es va gronxant amb el seu balancí a l’entrada de l’escola.

A la tarda els més grans van explicar contes de la tardor al cursos més petits de primària. A infantil van venir algunes avis castanyers a explicar-nos el conte de la Castanyera.

I a les 4 vam sortir tots al pati a menjar castanyes. Els alumnes de 6è disfressats de castanyers i castanyeres van repartir castanyes per tothom. I vam acabar la tarda ballant tots al pati.

A Secundària la festa es va iniciar just després del pati... amb una miqueta de por!! Els alumnes van poder triar les pel·lícules de terror que volien veure i van passar una bona estona de rialles i xiscles. Això sí, els que no volien passar nervis van poder veure una comèdia!

A la tarda va ser el moment de jugar! Els alumnes de 4t d'ESO van estar preparant tot un seguit d'activitats, disposades a les aules de l'escola i la Plaça 11 de Setembre. Durant una hora rialles, corredisses van omplir tota l'escola.

Un cop finalitzada la gimcana va ser el moment de recuperar forces... i quina millora manera que menjar castanyes i els panellets que el dia anterior cada classe va fer!

Castanyada a Secundària

Castanyada Infantil i Primària