CELEBREM CARNESTOLTES

10 de febr. 2013, 11:37 publicada per administrador escola

La setmana passada l'alumnat d'Infantil i Cicle Inicial han celebrat el Carnestoltes  i cada dia han anat seguint les consignes, un dia han vingut a l'escola amb barret, una altre amb la cara pintada, un mitjó de cada color ... i divendres s'han disfressat.

Aprofitant que fa uns dies vam celebrar la diada matemàtica també s'han disfressat de coses que tenen a veure amb aquesta temàtica:

L'alumnat de P3 s'ha disfressat de peces del domino, els de P4 de daus, els de P5 de Rubicub, els de 1r de cartes i els de 2n de rellotges.

Divendres a la tarda per acabar-ho de celebrar van sortir al pati amb els xiulets, les campanes i ben disfressats i van ballat la dansa "El món seria més feliç" davant de totes les famílies que els van poder venir a veure.

Les famílies de 1r i 2n de Primària fins i tot van acabar ballant amb els seus fills.