Bona assistència a una interessant xerrada a càrrec del conferenciant Juanjo Fernández

8 de febr. 2013, 2:04 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 8 de febr. 2013, 2:06 ]

Dijous 7 de febrer a la sala d'actes de l'Avda. Fontcuberta va tenir lloc la conferència Valors en Família, Família amb Valors a càrrec d'en Juanjo Fernández, conferenciant de la Federació d'Escoles Cristianes.
Amb una bona assistència de pares, mares i personal de l'escola, el conferenciant va fer una xerrada amena, dinàmica i participativa on va transmetre la importància de les persones adultes com a model de valors pels nostres fills i alumnes.
De ben segur les pautes i consells aportats ens poden ajudar en aquest camí de l'educació en valors, clau en el desenvolupament dels nens, nenes, nois i noies.