Berta Vidiella, guanyadora en la categoria Millor idea de negoci jove, en la 2a «Nit de les idees, nit de les empreses», de Caldes de Montbui.

25 d’abr. 2016, 6:32 publicada per administrador escola
El divendres, 22 d'abril, a Caldes Emprèn, l'Ajuntament va celebrar la segona edició de «La nit de les idees, nit de les empreses», un esdeveniment per al reconeixement a la creativitat i la innovació del teixit empresarial local en què s'atorguen els premis a les millors idees i empreses del nostre poble.

Aquests premis són un reconeixement i una acció de suport envers la creativitat i la innovació del teixit empresarial del territori. Per això, premia les idees i la creativitat dels més joves, la generació de noves idees empresarials, el desenvolupament de noves activitats empresarials sorgides en l’àmbit local i la trajectòria i el dinamisme de les empreses calderines.

En l'edició d'aquest any s'han presentat 24 projectes i 6 reconeixements a empreses centenàries. Sis alumnes de l'escola  han presentat els seus projectes en la categoria Millor idea de negoci jove en què es premien les idees de caràcter innovador, es puguin realitzar o no, presentades per estudiants d'ESO, batxillerat i cicles de grau mitjà i superior de Caldes de Montbui i el projecte guardonat ha estat el de la Berta Vidiella amb el seu treball de recerca Ecodisseny: disseny d'interiors amb cartró.