Proves d’avaluació diagnòstica a 5è de primària i 3r d'ESO

20 d’oct. 2012, 0:21 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 22 d’oct. 2012, 11:24 ]

El passat dijous 15 d’octubre tot l’alumnat de 3r d’ESO va fer les proves diagnòstiques de llengua catalana, llengua castellana i matemàtiques. Pel que fa a l’alumnat de 5è, les varen començar el mateix dijous, van continuar dilluns i avui dimarts les han acabat. Aquestes són unes proves internes doncs l’administració, la correcció i l’anàlisi dels resultats d’aquestes proves són a càrrec de l’escola. Ara bé, és el Departament d’Ensenyament qui les proporciona als centres per tal de tenir un instrument homogeni de mesura de l’adquisició de les competències bàsiques de l’alumnat.

Aquesta avaluació diagnòstica, conjuntament amb altres indicadors, ha de permetre al centre analitzar, valorar i reorientar, si cal, la pràctica docent del cicle mitjà de primària i dels dos primers cursos de l’educació secundària obligatòria per garantir l’assoliment de la formació i els aprenentatges que estableix el currículum.