Art en viu i en directe

4 de maig 2016, 0:51 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 4 de maig 2016, 0:51 ]
Sortida de treball a Barcelona amb els alumnes d'Història de l'art de 2n de Batxillerat, per veure en viu i en directe algunes de les obres d'art que hem estudiat. Els mateixos alumnes van preparar i explicar a la resta de companys cadascuna de les obres. El recorregut es va iniciar a la plaça de l'escorxador on hi trobàrem DONA I OCELL DE JOAN MIRÓ, després el PAVELLÓ ALEMANY DE MIES VAN DER ROHE, als peus de Montjuïc. Posteriorment, visita obligada al Museu Nacional d'Art de Catalunya per gaudir d'obres del romànic, gòtic, segle XIX i XX. Per acabar, es van dirigir cap al Parc de la Creueta del Coll amb la imponent obra ELOGI DE L'AIGUA DE CHILLIDA.