Aplec Pasqual

20 d’abr. 2015, 23:00 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 20 d’abr. 2015, 23:03 ]

En arribar el temps de Pasqua a l’ escola celebrem cada curs l’ Aplec Pasqual. Un diumenge festiu per trobar-nos i participar junts d’una Eucaristia familiar, on tots estem convidats a prendre-hi part, expressant els nostres pensaments, cantant, escoltant, pregant i desitjant-nos mútuament la Pau.

Aquest diumenge passat, al saló de la nostra escola un grup d’ alumnes, pares i altres familiars, vam reflexionar sobre unes paraules de l’ Evangeli : LLEVAT, LLUM, SAL, CAMÍ I PORTA. Amb aquestes paraules el  Pare Manel en va fer després, una bona reflexió comentant els escrits que la gent havien anat escrivint.

Per acabar un petit detall, record de la diada i una mica d’aperitiu al porxo.

Us convidem ja, pel proper curs.