Apilo XII: tornem a recollir piles

21 de febr. 2017, 22:06 publicada per administrador escola
Enguany tornem a participar en el concurs APILO XII. Aquest concurs consisteix en recollir piles i bateries esgotades. Tot i que és un concurs que consisteix en recollir el màxim de Kg. de piles, nosaltres l'enfoquem en la vessant de potenciar el reciclatge d'aquestes piles o bateries.
L'alumnat de 5è ha estat l'encarregat de passar per les diferents aules per motivar a tots els nens i nenes que portin piles. Els han dit que portant les piles a l'escola s'asseguren que van a una empresa que les recicla i en separa els components per reutilitzar-los, per tant és molt important que recullin les piles esgotades que tenen a casa i les portin.
Si voleu més informació podeu entrar a l'enllaç del concurs, on hi ha activitats per fer amb els nens i un vídeo explicatiu. A més a més aquest any en han donat unes capsetes per anar guardant les piles durant tot l'any.
Animeu-vos a participar-hi ja que entre tots hem de fomentar la conservació del medi ambient.