ANIMACIÓ LECTORA

18 de gen. 2013, 7:33 publicada per administrador escola

Un dels objectius que considerem més importants durant les primeres etapes de l'ensenyament és que l'alumnat gaudeixi de la lectura. Aquesta no és solament una eina d'aprenentatge sinó una font de plaer, una escapada imaginativa, una manera de relaxar- se..

L'alumnat de sisè ha participat, el dia 17 de gener, en una animació lectora dirigida per l'escriptor Lluís Olivan. Durant el primer trimestre van llegir el seu llibre: El castell del Dr. Frachini. Després van realitzar diferents treballs: comprensions del text, investigació del lèxic, resums.. però també van inventar finals diferents, van fer dibuixos dels capítols i fins i tot es van atrevir a construir castells amb capses de cartró .

En Lluís Olivan ha volgut saber quins temes agraden als nens i nenes d'aquesta edat: l'aventura, la por, l'amistat, el futur, les noves tecnologies..L'autor també els ha donat pistes de com es pot arribar a ser escriptor i les diferents maneres d'escriure un llibre. Finalment els ha regalat un tros de la nova història en què està treballant.