Animació a la lectura per 1r i 2n

18 d’abr. 2013, 6:33 publicada per administrador escola

El dimecres, dia 17 d'abril, l'alumnat de 1r i 2n de Primària va assistir a una animació lectora que ens va proporcionar l'Editorial Bruño.

La Seherezade, la persona que ens va fer l'animació, va explicar i escenificar amb una gran expressivitat una sèrie de contes, enllaçant-los amb facilitat i mantenint sempre aquelles emocions que inspiren en l'alumnat la narració de contes.L'animadora va fer servir per la representació una maleta que servia de pantalla amb un petit focus dins. També portava uns titelles que eren els personatges dels contes i que els projectava donant-los vida.

Els nens i nenes de 1r i 2n van gaudir amb els relats i amb la tècnica utilitzada. Van sortir molt contents de viure aquesta nova experiència i esperem que se sentin motivats i amb moltes ganes d'escriure nous contes.