Alumnes de Secundària a les proves Cangur

7 d’abr. 2016, 4:41 publicada per administrador escola
Aquest matí alguns alumnes de l'escola, des de primer d'ESO fins a primer de Batxillerat han participat en la XXI edició de la Prova Cangur.

Aquesta prova està organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques i hi participen alumnes d'arreu del país.

Els alumnes de la nostra escola han rebut, des del mes de gener, una preparació addicional per part dels professors del Departament de matemàtiques en la qual s'ha practicat el tipus de prova a la vegada que s'ha avançat alguns dels continguts de la matèria.

La rebuda d'aquestes classes i la implicació dels nostres alumnes en tot el procés fa pensar que l'any vinent repetirem i que la participació en properes edicions pugui esdevenir un projecte d'escola.