Alumnes d'Economia de Batxillerat a la gravació d' "Economia en Colors"d'en Xavier Sala Martín

25 de maig 2015, 6:57 publicada per gregori martinez
Quatre alumnes d'Economia de l'empresa de Batxillerat han participat a la gravació d'un nou programa que està preparant TV3, presentat pel reconegut economista i professor de la UPF i de Columbia University, Xavier Sala Martín, acompanyat del periodista Tian Riba.

ECONOMIA EN COLORS (una sèrie de 8 programes) pretén trobar una nova manera d'enfocar l'economia, descobrint els angles ocults d'aquesta ciència a través de l'entreteniment. No vol explicar tecnicismes sinó connectar els conceptes abstractes amb la vida quotidiana, des del punt de vista recreatiu i pedagògic.

Cada programa comença amb una curta master class on Sala Martín, situat en una aula universitària, exposa la introducció del tema de cada programa a través d'una anècdota o història curiosa per captar l'atenció de l'espectador.