Alumnes de 2n d'ESO reben el 2n premi del concurs websalpunt.cat

11 de maig 2015, 23:56 publicada per Mª DOLORS MASCLANS PLAN
Durant aquest curs, uns alumnes de 2n d'ESO han estat fent un projecte interdisciplinar que consistia en crear una pàgina web i presentar-la al concurs Websalpunt.cat, de la Fundació puntCAT.

A l'escola, es van fer dos equips que van crear dues pàgines webs: elmatiner.cat i abandonats.cat. La primera web serveix per llegir notícies d'actualitat en català. A la segona pàgina, s'hi presentaven diversos animals en perill d'extinció.

La votació per decidir el guanyador es va fer a través de Facebook: els d'abandonats.cat van obtenir 106 vots, mentre que elmatiner.cat en va obtenir 36 vots. Uns dies després, a la diada de Sant Jordi, la Fundació puntCAT  va publicar els finalistes; d'entre més de 600 grups participants, la pàgina del Matiner es va classificar per la final.

El dia 7 de Maig, al CosmoCaixa es va celebrar l'entrega de premis. L'Albert, la Núria, el Sergi i el Martí van anar a Barcelona  amb la professora Carme Martínez i van gaudir d'una visita al CosmoCaixa abans d'entrar a l'auditori.

Hi havia gent de tot el domini linguïstic català (Catalunya, Illes Balears , València i Franja de Ponent). El grup del Matiner va quedar 2n a la categoria de 1r a 4t d'ESO i el premi va ser un val de 50€ per a l'Abacus o al Decathlon.