Alumnat de batxillerat participa a una xerrada informativa de l'empresa IBM de l'ordinador Watson a través d'una videoconferència

7 de nov. 2013, 11:24 publicada per gregori martinez

Un grup d'alumnes de batxillerat de la modalitat de tecnologia assisteixen a una xerrada de l'empresa IBM a través d'una videoconferència. El tema se centrava en la presentació d'un ordinador anomenat Watson que treballa de manera similar al cervell humà. La xerrada informativa es feia des de Yorktown a Virgínia. La conferència ha durat una hora i mitja i ha estat realitzada en anglès. La persona que ens ha ajudat a accedir a aquesta xerrada ha estat la Cristina Jardí. mare d'una alumna de l'escola i que treballa aquesta empresa tecnològica. La cristina ha iniciat la sessió amb una xerrada al voltant de l'empresa i les seves tasques. Tota una interessant experiència al voltant de la tecnologia, amb una llengua estrangera i amb l'aportació d'una família de l'escola.

A Espanya aquesta sessió informativa ha estat seguida per cinc escoles, entre elles l'Escola Pia de Caldes