Alumna de Batxillerat al programa Bojos per la Biomedicina

19 de gen. 2015, 8:57 publicada per administrador escola
Aquest dissabte 17 de gener, l'Aina Badia, alumna de 1r de Batxillerat, ha iniciat el programa BOJOS PER LA BIOMEDICINA. Aquest programa el fan 24 alumnes de tot Catalunya triats d'entre 200 sol·licituds. La tria ha estat fet en base del seu expedient, i les seves aptituds demostrades en una carta de recomanació redactada pel propi alumne a on explicava, entre d'altres coses, les seves aficions i interessos.

Aquest curs té un any de durada i està dirigit als estudiants del primer any de Batxillerat que desitgin explorar alguns dels descobriments fascinants que s'estan fent actualment en les ciències de la vida. A travçes d'aquest curs, els estudiants tindran l'oportunitat d'aprofundir el seu coneixement de la teoria i tècniqes científiques en el camp de la biomedicina. Treballaran juntament amb investigadors joves per experimentar com es fa ciència en un institut de recerca internacional, guanyar una mica d'experiència pràctica en les últimes metodologies d'avantguardia i posicionar-se per a una possible carrera professional en les ciències de la vida.

Aquest curs combina sessions teòriques i activitats experimentals pràctiques, que es duran a terme durant 18 dissabtes de l'any. El curs tractarà 12 temes científics actuals, que van des de la biologia cel·lular i molecular, fins a la biologia esctructural i computacional i la química, presentats per estudiants de doctorat de l'IRB Barcelona. Les sessions, tan teòriques com pràctiques íntegrament en anglès, ja que és la llengua vehicular del centre.