A l'ESO, comencem les visites a la Biblioteca de Caldes

28 de set. 2015, 4:58 publicada per administrador escola

El passat dimecres 23 de setembre, els alumnes de 4t d'ESO van iniciar un cicle de visites a la Biblioteca de Caldes. L'activitat la va organitzar el departament de llengua catalana de l'escola i tenia com a objectius donar a conèixer la Biblioteca i els recursos que s'hi ofereixen, així com també presentar les diferents novetats literàries. A més, una altra finalitat d'aquesta iniciativa va ser el fet que tots els alumnes de Secundària, a partir de la visita, puguin disposar d'un carnet de la Biblioteca que els permeti consultar materials o agafar llibres en préstec. Aquesta activitat es portarà a terme al llarg del curs amb tots els cursos de l'ESO. En general, considerem que la 'activitat va ser una iniciativa molt positiva per als nostres alumnes.