A l'escola la fruita entra sola

13 de nov. 2013, 22:10 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 14 de nov. 2013, 7:53 ]
Aquesta setmana a l'escola s'ha començat el Pla de Consum de Fruita a les Escoles. Aquest pla consisteix en la distribució gratuïtament de fruita fresca als alumnes de cicle inicial i cile mitjà.  Durant el curs escolar, una setmana cada mes, es distribuirà fruita seleccionada en funció de l'estació de l'any, la proximitat i la qualitat.

El objectius són:
  • Oferir fruita gratuïta durant els esmorzars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de l'increment del consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, característiques, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments de menys qualitat nutricional

Ahir dimecres els alumnes de l'escola van menjar poma. Dijous i divendres tindran pera i taronja.