Agraïment per la donació de sang.

8 d’abr. 2014, 3:48 publicada per administrador escola
La setmana passada alumnes de 3r d'ESO de l'escola van col·laborar activament en la campanya de donació de sang. Des del Banc de Sang i Teixits han donat les gràcies per la seva feina, i també ens han donat les xifres exactes de donacions:

Dimarts 1 d'abril: 88 donacions + 10 oferiments (persones que no van poder donar). D'aquestes 88 donacions, 19 van ser nous donants!

Dissabte 5 d'aril: 45 donacions + 1 oferiment.

Amb aquestes donacions més de 399 pacients se'n podran beneficiar.

Felicitar a tot l'alumnat responsable de fer-ne la difusió, l'atenció als donants i pels pastissos. També donar les gràcies al professorat que va ajudar a tirar endavant aquesta campanya tan important, al Banc de Sang i teixit per deixar a l'escola col·laborar i a tots els donants que van oferir el seu temps per una bona causa.