A Batxillerat, comencem les pràctiques al laboratori.

16 d’oct. 2015, 0:20 publicada per administrador escola

Els alumnes de 1r de Batxillerat han començat a treballar al laboratori de ciències. Des de la matèria de química s’ha organitzat una pràctica en què es vol comparar el poder calorífic de diferents combustibles per tal d’extreure una sèrie de conclusions sobre quin és el combustible més òptim en diferents casos. A més, aquesta pràctica ha tingut la singularitat que s’ha portat a terme en anglès. Així, el dossier amb tot el material i el protocol dels passos a seguir estaven en anglès i per tant, l’informe que hauran d’entregar els alumnes hauràs d’estar en aquesta llengua. D’aquesta manera, el contingut de la pràctica s’avaluarà des de la matèria de química mentre que l’expressió es farà des d’anglès. Aquest és un dels nombrosos projectes interdisciplinars previstos per aquest curs.

ą
administrador escola,