3ra edició del PiArt

4 de des. 2016, 21:53 publicada per administrador escola
Dilluns 28 de novembre vam inaugurar la 3ra edició del PiArt. Vam comptar amb l'alcalde Sr. Jordi Solé, l'Isidre Pineda regidor de cultura, la presidenta de l'AMPA de l'escola l'Elisabet Boncompte i l'artista local Esther Tenedor. Després de tallar la cinta, van fer una visita juntament amb tots els alumnes de l'escola per poder veure les creacions de cada curs. Aquest any s'ha treballat pintors i escultors, i els alumnes van fer diferents recreacions de les seves obres, totes elles fetes amb material de rebuig. Aquesta activitat forma part de la Setmana Europea de prevenció de residus. Aquesta setmana va ser del 21 al 27 de novembre, però degut a les pluges l'hem traslladat aquesta setmana.
En els blogs de l'escola trobareu moltes imatges de l'exposició i el procés de creació.