2n de primària a Thermalia

9 de juny 2014, 7:06 publicada per administrador escola

Els alumnes de segon, com a cloenda del projecte que han estat fent sobre l’aigua termal, han anat a Thermalia, aquest mes de juny.  Van fer una visita a la Font del Lleó amb una monitora que els va explicar les diferents característiques d’aquesta font.  Després van entrar el museu per fer una visita.  Van aprendre què és la falla del Vallès i les seves parts a partir d’un treball en grup.  A continuació van entrar en una aula de treball per parlar de com la gent, antigament i ara, fa servir els safareigs.  Cada alumne/a va col·locar, en uns panells, diferents objectes relacionats amb aquesta tradicional manera de rentar la roba.  Per acabar van anar al safareig “La Portalera” i van rentar una peça de roba amb un sabonet que els van regalar.  Va ser una activitat molt bonica per a tots ells ja que  van viure una experiència diferent.