2 alumnes de l'Escola Pia de Caldes reben distincions per les seves proves PAU

23 de jul. 2014, 10:49 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 24 de jul. 2014, 0:15 ]
Dimecres 21 de juliol a l'Auditori de Barcelona, amb un acte presidit pel Conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, els 326 alumnes que van superar les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) amb una nota de 9 o superior van rebre una distinció. L'Escola Pia de Caldes va comptar amb 2 alumnes, en Martí Sala amb un 9 i l'Arnau Badia amb 9,2. Des de l'escola volem felicitar-los i compartir aquesta joia. Cal destacar que de tot l'alumnat guardonat, 23 eren alumnes d'Escola Pia i l'alumne amb nota més alta, un 10, era d'Escola Pia de Vilanova. Enhorabona a tots: alumnes, famílies i professors.