Taller d'alimentació a 1r i 2n de primària

23 de set. 2018, 7:11 publicada per administrador escola

Al llarg d'aquesta setmana, l'alumnat de 1r  i 2n de primària han realitzat un taller "Nyam, nyam, què hi ha per berenar?". Aquest taller és una proposta de l'agència catalana de consum que ajuda a reflexionar, sobre la tria i  la compra del berenar a partir d'un joc.

Què és per a tu la salut? Primeres activitats en el CFGM del CAI

22 de set. 2018, 8:54 publicada per Mª DOLORS MASCLANS PLAN

S'ha començat el crèdit C8 buscant què és per l'alumnat la salut.
A partir de la pluja d'dees que s'ha realitzat sobre conceptes i activitats de la vida diaria relacionades amb la salut, l'alumnat ha identificat allò més important. S'ha vist que els hàbits i estils de vida com: el dormir i descansar,  la higiene,  relacionar-se,  divertir-se , ser creatiu,  una bona alimentació, l'activitat física , els valors, el respecte ... cal tenir-los en compte per donar una atenció integral a la salut de la persona. Parlem de salut i no de malalties! Patir una malaltia no significa no tenir salut si vius  la situació de vida que comporta  de manera autònoma, solidaria i positiva!

Comencem un viatge per l'univers

18 de set. 2018, 7:36 publicada per administrador escola

Aquest curs el projecte interdiciplinari serà: "UN VIATGE A TRAVÉS DE L'UNIVERS".  Per començar a escalfar motors al llarg d'aquesta primera setmana, tot l'alumnat de primària va poder entrar a una scaperoom en forma de nau espacial. D'ara en endavant ens esperar un curs ple d'enigmes i sorpreses. Què ens amaga l'univers?

Benvinguts al nou curs 2018-2019

13 de set. 2018, 9:12 publicada per administrador escola

Ahir, 12 de setembre, vam donar la benvinguda al nou curs amb molta il·lusió. Tenim un curs per endavant per descobrir i gaudir plegats on el lema del nostra curs: COMPTA AMB MI / COUNT ON ME estarà present en molts moments. Ens vam trobar tots al pati i mica en mica, vam anar pujant a les aules on teniem tot un munt d'activitats per explicar-nos l'estiu i conèixer-nos una mica més.

Retrobada amb antics alumnes de Batxillerat

7 de jul. 2018, 0:14 publicada per Mª DOLORS MASCLANS PLAN

Ahir al vespre, 6 de juliol,na trentena d'antics alumnes de Batxillerat de la promoció 15-17 es van trobar al pati de Secundària per compartir el seu present i antics records. Va ser fantàstic! Ho repetirem.

Iniciem el Projecte interdiciplinari a infantil i primària

14 de juny 2018, 6:32 publicada per administrador escola

Avui hem iniciat el projecte interdiciplinari. A través d'un personatge, un explorador anomenat Russell, cada matí ens endinsarem a conèixer els diferents continents, els seus habitants, les seves costums... Cada dia realitzarem activitats relacionades amb el continent que ens ha tocat, activitats plàstiques, de llengua, de gamificació, gimcames... Ens queden 8 dies plens d'aventures i jocs...

El goig de llegir

14 de juny 2018, 6:24 publicada per administrador escola

Aquest curs l'alumnat de 5è ha participat en una iniciativa proposada des d'Escola Pia de Catalunya. Els nens i nenes de les tres classes de 5è van llegir uns llibres proposats i posteriorment van fer uns comentaris sobre aquests en un blog. Aquest concurs intenta promoure el gust per la lectura dels alumnes de totes les escoles. Podeu veure les tres guanyadores d'enguany a la imatge.

Cantània a 5è de Primària

8 de juny 2018, 1:41 publicada per administrador escola

El dia 1 de juny l'alumnat de 5è de primària van participar en el concert de Cantània que va tenir lloc a l'auditori de Granollers. Aquest es realitza anualment amb diferents escoles per donar a conèixer l'art i la música dins l'àmbit escolar. Enguany el tema girava entorn les partícules i l'inici de l'univers demostrant tot allò que han treballat durant dos trimestres a l'escola. L'espectacle va ser dinàmic, vistós i l'alumnat en van gaudir molt.

Participació de l'AMPA a les Catifes de Corpus i...1r premi

3 de juny 2018, 8:51 publicada per gregori martinez

Avui la comissió de l’AMPA de l’escola col.laborant i participant a les #catifescorpus de Caldes i ...1r premi amb la catifa del Patufet!! Enhorabona i gràcies

Sortida a la Masia de Can Deu

30 de maig 2018, 7:41 publicada per administrador escola

El passat divendres 25 de maig, l'alumnat de 1r de primària van visitar la Masia de Can Deu per retrobar-se amb el món rural i entendre com és la vida en el camp. Allà van conèixer una masia tradicional: les habitacions, els estris de la vida quotidiana i les eines del trebal al camp. També van poder observar els camps de conreu i veure què es cultiva en cada època de l'any. Per arrodonir el dia, es van convertir en pagesos i pageses i van plantar una mongetera llaurant i regant l'hort.

1-10 of 674