100% aprovats a les proves PAU (Proves Accés a la Universitat)

8 de jul. 2017, 3:23 publicada per gregori martinez

100% aprovats a les proves PAU (la selectivitat). 47 alumnes presentats. La promoció de 2n de batxillerat 50 alumnes, presentats a les PAU 47. Nota mitjana Catalunya 6,4. Nota mitjana E. Pia Caldes 6,7 Felicitats!!!

PROJECTE INTERDISCIPLINARI: UN POBLE, UN POETA. ANDREU CANALS

4 de jul. 2017, 0:17 publicada per gregori martinez   [ actualitzat el 4 de jul. 2017, 0:18 ]

Al llarg d'aquesta última setmana de curs hem realitzat un Projecte Interdisciplinari tot endisant-nos en el món de la poesia i a través del poeta, Andreu Canals. "Un poble, un poeta" ha estat un projecte on les poesies que ell va escriure han sigut el vehicle que ens ha guiat a través de diversos indrets de caldes. Fent clic en aquesta imatge podreu descobrir totes les activitats que l'alumnat ha dut a terme.

C:\deixalles\projiterdepcaldes.png

Agraïment als participants a l'Enigmàtic

21 de juny 2017, 8:59 publicada per administrador escola

Avui, últim dia de curs, hem volgut agrair a tot l'alumnat que ha participat a l'Enigmàtic, un bloc de l'escola on els alumnes de 6è han publicat enigmes durant aquest curs. Els participants han estat premiats amb un dolç i un diploma. Us donem les gràcies i us desitgem un molt bon estiu a tots i totes! Ens veiem el curs vinent amb més enigmes per resoldre!!

Sortida a les Mines de Sal de Cardona

21 de juny 2017, 8:53 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 21 de juny 2017, 8:53 ]

Divendres 16 de juny l'alumnat de 5è va fer una sortida a les Mines de Sal de Cardona. Aquesta sortida està relacionada amb l'itinerari que han estat treballant a l'aula aquests últims dies: "Si féssim un forat al pati de l'escola, on arribaríem".

El gran dictat a Caldes

21 de juny 2017, 8:51 publicada per administrador escola

Dijous 15 de junyl'alumnat de 5è, juntament amb els alumnes de les altres escoles de Caldes, ha participat al concurs "El gran dictat", on aquest any han concursat amb vocabulari específic de natació, treballat prèviament a les escoles.

Dos premis a les Catifes de Corpus

19 de juny 2017, 23:56 publicada per gregori martinez

1r i 3r premi Jove de les Catifes de Corpus. Gràcies als pares, mares, nens, nenes, a la comissió de l'escola de l'AMPA. Felicitats!! Escola Pia de Catalunya #compartimillusions

Festa de fi de curs de l'AMPA

19 de juny 2017, 23:52 publicada per gregori martinez

Dissabte 17 de juny es va organitzar la Festa de Fi de Curs que organitza l'AMPA. La tarda va començar amb inflables d'aigua i sense aigua, pinta-cares, jocs gegants. Després sopar i ball amb el grup "Los 1.000 hombres". Gràcies als organitzadors i vosaltres per la vostra assistència. #compartimillusions

Gran vespre literari amb el periodista i escriptor Xavier Bosch

9 de juny 2017, 7:03 publicada per gregori martinez

Dijous 8 de juny, el Club de Lectors de l'escola, va organitzar un Vespre literari amb en Xavier Bosch, periodista i escriptor. En Xavier, una persona propera i molt interessant per les seves aportacions, ens va acostar a la seva obra i a la seva forma de veure la vida. La vetllada es va centrar en el seu darrer llibre "Nosaltres dos", el llibre més venut en aquest Sant Jordi. L'acte dinamitzat pels nois i noies del Club de lectors va comptar amb gags, entrevistes i preguntes del públic, que escoltava embadalit les intervencions de l'escriptor. En definitiva un acte emotiu del que guardarem sempre un gran record.

Lliurament diplomes de les proves Cangur

7 de juny 2017, 7:49 publicada per gregori martinez

Avui hem lliurat els diplomes de les proves Cangur ( Les proves Cangur,altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières, és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s'organitza en més de 30 països, amb l'objectiu d'acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. Les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.
Hi ha 3 alumnes de l'escola entre l'1% dels millors classificats:
Eloi Vitalla de 5è de primària lloc 52 de 13.492 participants; Albert Fugardo de 3r d'ESO 112è de 16.709 i Pau Vinyals de 1r de Batx 40è de 5.852. Enhorabona !!

5è participa a Cantània

6 de juny 2017, 5:05 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 6 de juny 2017, 5:05 ]

El passat divendres 2 de juny, l'alumnat de 5è de primària, així com les seves famílies i el professorat, van anar al Teatre Auditori de Granollers ja que aquest any participaven al projecte educatiu Cantània. La temàtica d'enguany era "La nit dels malsons", on un jove poruc aprèn que tneir por no és dolent. Després de treballar aquesta obra durant el curs, va interpretar 16 cançons i van gaudir d'un vespre musical ple d'emocions i alegries. Podeu veure més imatges al bloc de l'escola!

1-10 of 596