4a diada de l'English Day a l'escola

15 de nov. 2017, 20:43 publicada per administrador escola

El passat divendres 10 de novembre vam celebrar la 4a diada de l'English day. Aquest any el tema central era la pel·lícula d'en Ratatouille. Grans i petits van poder realitzar moltes activitats i jocs en anglès juntament amb la col·laboració dels pares i mares voluntaris que van venir a passar el dia amb nosaltres. Ja teniu imatges totes les activitats detallades als blogs de l'escola.

5è visita les coves del Toll

12 de nov. 2017, 22:33 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 13 de nov. 2017, 5:49 ]

Aquest dijous 7 de novembre els alumnes de 5è han visitat les Coves del Toll a Moià. Com que estem treballant la prehistòria, a les coves han pogut aprofundir més en l'època del neolític.L'alumnat ha realitzat activitats i tallers que els han ajudat a entendre millor la manera en la que van viure els nostres avantpassats.

6è va a ràdio Caldes

7 de nov. 2017, 5:46 publicada per administrador escola

Un any més l'alumnat de 6è han anat a ràdio Caldes i han retransmès un programa en directe.

Aquest programa l'elabora l'alumnat tenint en compte alguns centres d'interès que ells tenen, així com també notícies relacionades amb activitats que es fan a l'escola. El programa es prepara a l'hora de tallers i quan ja està a punt els alumnes van fins al local de Ràdio Caldes on emeten el programa en directe i l'enregistren per poder-lo retransmetre.

Si voleu escoltar-los en directe s'emet els dimarts entre les 11:30 i 12:00 al dial 107.8 de la FM o bé anant l'enllaç Programa 1 de ràdio

Estigueu al cas del blog de primària ja que s'aniran penjant els podcasts dels programes.

Iniciem el breakfast a P3

7 de nov. 2017, 1:06 publicada per administrador escola

La setmana passada alumnat voluntari de 1r de Batxillerat va venir a les aules de P3 a compartir una estona de joc i conversa en anglès. Cada dimarts durant la seva estona de pati vindran. Aquesta activitat entre dins del voluntariat . Durant 30 minuts els parlen en anglès sobre les seves rutines, el tema que estiguin treballant. En un primer moment el petits tenien molta vergonya, però de seguida es van deixar anar.

Robòtica a 6è

2 de nov. 2017, 8:02 publicada per administrador escola

A tallers de sisè han començat a treballar amb elements WEDO, petits robots que els alumes han de muntar amb peces de LEGO. Amb ells aprendran a programar-los i veuran quines possibilitats els ofereixen aquests petits robots.
També faran altres tallers, Comprensió lectora, anem a la ràdio i programació amb SCRATCH. En breu els trobareu més explicats al blog de primària.

Celebrem la castanyada a l'escola

1 de nov. 2017, 22:02 publicada per administrador escola

Al llarg del matí l'alumnat d'infantil i primària han començat a treballar en el projecte del PiArt d'enguany. Han sortit al pati i han elaborat unes banderes molt colorides. A la tarda ens han visitat les àvies castanyeres i han explicat contes a l'alumnat d'infantil. Finalment hem sortit tots al pati i els de 6è ens han repartit castanyes a tothom.

Primera sortida de l'alumnat de P3

31 d’oct. 2017, 4:33 publicada per administrador escola

Dilluns 30 d'octubre, l'alumnat de P3 va realitzar la seva primera sortida del curs. Quins nervis, quina emoció!!! En aquesta ocasió vam anar a la granja Aula d'entorn rural de Palaudàries. Però no vam anar a veure els animals de la granja, sinó quins canvis passaven a la granja a la tardor, quins fruits hi podíem trobar...
Va ser un dia esplèndid i ens ho vam passar d'allò més bé.

En breu trobareu moltes imatges i el relat de tot el que vam fer al blog d'infantil de l'escola.

Primera trobada del curs del Club de lectura de professorat i famílies

29 d’oct. 2017, 9:38 publicada per gregori martinez

El passat dijous 26 d'octubre es va celebrar el tercer any del LLEGIM: club de lectura. En aquest cas, es parlava de les lectures d'estiu i s'acordava una primera novel·la per llegir de cara a aquest curs. Així doncs, "La Senyora Stendhal" de Rafel Nadal serà el llibre a comentar de cara a la propera trobada, que serà dijous 14 de desembre a les 18h.
Hi esteu tots convidats!

Signatura del contracte dels padrins lectors

26 d’oct. 2017, 21:20 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 26 d’oct. 2017, 21:21 ]

Avui l’alumnat de 5è i P5 han signat el contracte d’apadrinament lector. L'apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de 5è que fan de padrins de lectura i els alumnes de P5 que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l'alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l'aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d'encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir. Aquest contracte serà vigent fins acabar 6è i 1r de primària.  Aquesta activitat ja fa anys que es fa a l’escola i és molt ben valorada tant per l’alumnat gran com pels petits.

Imatges de les sortides d'Infantil

24 d’oct. 2017, 5:44 publicada per administrador escola

Ja podeu trobar al blog d'infantil, les imatges de les sortides que van realitzar la setmana passada l'alumnat de P4 i P5.
P4 va anar Mas Canbanyeres a Centelles i P5 va anar al Lab 0_6 a Manresa. També podreu llegir una mica de tot el que van fer.

1-10 of 624