Butlletí informatiu de l'English Day dels periodistes de secundària

publicada per gregori martinez   [ actualitzat el ]

Un grup d'alumnes representant cada curs d'ESO i Batxillerat van fer de reporters la Va Diada de l'English Day. Finalment van elaborar un butlletí que us presentem:

Iniciem els companys lectors a P5 i 5è

13 de nov. 2018, 5:07 publicada per administrador escola

Dilluns 12 de novembre l'alumnat de P5 i 5è de Primària van realitzar l'acte de compromís de companys lectors. L'alumnat de 5è s'ha compromès a ser animador, treballar la lectura del seu company de P5 i ajudar-lo en el procés que comencen d'aprenentatge de la lectura. En el blog de l'escola trobareu més imatges de tot el procés.

V English day a l'escola

12 de nov. 2018, 6:39 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 13 de nov. 2018, 5:32 ]

El 9 de novembre l'ENGLISH DAY va arribar a l'Escola Pia de Caldes de la mà de la família ELS INCREÏBLES. Els nens i nenes van viure un dia de superherois i superheroïnes.

Però la família dels Increïbles tenien un problema molt greu: Havien perdut els seus poders per poder fer un món millor! L'alumnat de l'escola va realitzar proves, activitats i gimcanes en anglès per tal de poder ajudar els nostres herois preferits. Fins i tot, van haver de confeccionar la seva pròpia disfressa que els va ajudar a superar les activitats entre tots.
A més a més, els alumnes de 4t, 5è i 6è van crear activitats i jocs per als més petits de l'escola. Fent de la tarda un moment molt especial tant per als grans com per als petits.
Amb molta estima i treballant tota l'escola juntament amb els pares i mares que van participar al llarg de tot el dia, vam fer del divendres un dia que recordarem durant molt de temps.

The hapinness in the face of every child in the school is our best and most important recompense. Thank you so much for the help, together we achieved transforming a normal day into an unforgettable one.

En breu trobareu més imatges de la diada als blogs d'infantil i primària.

Sortida de l'alumnat de P4 a Mas Banyeres

8 de nov. 2018, 23:42 publicada per administrador escola   [ actualitzat el 9 de nov. 2018, 7:11 ]

Dimecres 7 de novembre l'alumnat de P4 va anar d'excursió al Mas Banyeres de Centelles, a veure el bosc a la tardor. Van poder gaudir del bon temps i de moltes activitats relacionades amb el bosc mediterrrani a la tardor: com eren les fulles, els arbres, els animals,... I fins i tot va venir la Castanyera i ens va obsequiar amb una paperina de castanyes i un espectacle de titelles. En breu trobareu més imatges als blocs de l'escola.

4t de primària visita el Cosmocaixa

28 d’oct. 2018, 23:19 publicada per administrador escola

Dijous 25 d'octubre l'alumnat de 4t de Primària va anar a Cosmocaixa. Allà va entrar al planetari i van veure una projecció sobre el sistema solar i les fases de la lluna. El monitor els va explicar moltes coses i també els va resoldre molts dubtes sobre aquest tema que estan treballant a classe.

Ahir l'alumnat de 4t va anar a Cosmocaixa. Allà van entrar al planetari i van veure una projecció sobre el sistema solar i les fases de la lluna. El monitor els va explicar moltes coses i també els va resoldre molts dubtes sobre aquest tema que estan treballant a classe.

Lliurament titulacions Cambridge

17 d’oct. 2018, 12:19 publicada per gregori martinez

Lliurament dels títols aconseguits a les proves Cambridge del passat curs. 21 títols FIRST i 2 PET. Com a novetat, aquest curs, un grup d'aquest alumnes ja prepara les proves ADVANCED, Felicitats a tots i totes.

3r de Primària va a Can Ribes

11 d’oct. 2018, 5:31 publicada per administrador escola

El dilluns 8 d'octubre l'alumnat de 3r de Primària va anar a Can Ribes de Montbui, on van gaudir d'un magnífic dia tot realitzant dinàmiques de cohesió grupal entorn dels fil conductor. "Un viatge al voltant del món".

El dilluns 8 d'octubre l'alumnat de 3r de Primària va anar a Can Ribes de Montbui, on van gaudir d'un magnífic dia tot realitzant dinàmiques de cohesió grupal entorn del fil conductor: "Un viatge al voltant del món".

4t de primària va a Can Miqueló

9 d’oct. 2018, 22:26 publicada per administrador escola

Els dies 4 i 5 d'octubre l'alumnat de 4t va anar de convivències a Can Miqueló, una escola del cel situada a Sant Martí de Centelles. Allà els alumnes van fer diverses activitats relacionades amb l'univers i també van compartir estones de joc amb els companys de les 3 classes. Van ser uns dies molt profitosos per tots. En breu trobareu més imatges i informació als blogs.

Xerrada a 6è sobre internet segura

9 d’oct. 2018, 3:38 publicada per administrador escola

Ahir l'alumnat de 6è va rebre la visita de la Montse, en representació dels Mossos d'Esquadra. Va realitzar una xerrada sobre internet segura, ja que molts dels nostres alumnes no coneixen els riscos que comporten les xarxes socials. Va ser molt útil ja que van poder sentir recomanacions i hàbits saludables davant la tecnologia.

6è va de convivències

7 d’oct. 2018, 9:03 publicada per administrador escola

La complicitat que s'estableix durant els primers dies és la clau per enfocar de manera positiva la resta de curs. És per això que ens agrada marxar de convivències en aquestes dates. Enguany l'alumant de 6è ha anat a Vilanova de Sau, els dies 3, 4 i 5 d'octubre, a un entorn natural idílic com és el del Pantà de Sau, i  que ens dóna l'oportunitat de fer activitats diverses en anglès com ara caiac, tir amb arc, bosc vertical, cursa d'orientació i d'altres jocs cooperatius. Han estat tres dies fantàstics!!

1-10 of 687